Kızlar 10 günlük bebeğim var beslenmemiz normal,çünkü kirli bez sayımız doktorun dediği gibi 5 i buluyor belki doymadan diye ek mama da veriyorum ..gaz da yok ama kesinlikle uyumuyor normal mi lütfen deneyimli anneler yazsın ne kadar sürecek bu durum 😟