Eddaliko Benim oğlum da 19 aylık, 1 ay kadar önce başladım, bu sayede tuvaletin ne işe yaradığını öğrendi, çişini kakasının farkında, kaka yaparken bir köşeye çekilip yapıyor sonra gelip değiştirmemi istiyor bezini. Ama lazımlığa ve klozete oturmak istemediği, direndiği için ben sürece biraz ara vereyim dedim. Ağladıkça bu sefer daha da inatlaşma oldu çünkü. İki yaşını doldursun havalar da ısınmaya başlasın yine deneyeceğim. Siz de bir lazımlık alın, sık sık götürün, anlatın, o otururken oyalamak için şarkıları söyleyin, oyun oynayın, oyuncağını konuşturun mesela. Sabah kuru kalkıyorsa bezini tamamen çıkarın altına bir alez serin ne olur ne olmaz. Sizinki birazcık daha büyük, ve anlıyormuş çişi kakayı, deneyimlerinizi paylaşırsanız bize de bir ışık olur 🙏