Arkadaşlar Arnavutköy e misafir olarak geldim. Ailemde yeni taşındığı için henüz pek bilmiyoruz. Oglumun basi küçük kırmızı şekilde döktü. Alerji mi oldu sicaktan isilik mi oldu ayirt edemiyorum. Doktora götüreyim dedim ama iyi bi doktor oneriniz var mi? Şafak tıp merkezi varmış orasi nasil iyi midir doktor?