melodininoglu Kizlar merhaba. 3 yaşında oğlum var. Kres için anlaştık Mayıs ayında. Ama şimdi zaman yaklastikca bı acayip oldum 😔 çalışmam lazım artık. Neyse kreş 15 dk uzaklıkta. Servisle gidecek gelecek. Tecrübeli anneler varmı? Sıkıntı oluyormu?
AsilPeri melodininoglu Serviste rehber varsa eğer sorun olmaz diye düşünüyorum ki küçük yaş çocuklar olacağı için elbette rehber vardır, en azından olması gerek.
gokalp06 Biz de 5 eylülde başlayacağız. Oğlum 3 buçuk yaşında ben de endişeliyim biraz nasıl bir süreç olacak bekliyoruz 😁