Merhaba kızım 18 aya giriyor bezinden rahatsız oluyor bugün havuza gittik uyuyordu bezini çıkarmıştım üstüne Müslin attım uyanmış o sıra kadın beni uyardı bebeğiniz uyandı diye.Tuvalet eğitimi var mı dedi
Hayır dedim ama çömelip çişini yaptı dedi şaşırdım.Sizce
Eğitim vermeli miyim? çişini yaptıktan sonra tekrar uyudu bu arada çişi geldiği için uyanmış büyük ihtimalle.Abisi var 3,5 yaşında ondan görüp öğrendi
Sanırım.