Betul-08 Kızlar bebeğimin yarın 40ı çıkıyor ben spa merkezine götürmek istiyorum bir kaç sorum var o boynuna takılan şey kızımın canını acıtır mı ve sonrasında sorun yaşayan oldu mu bebekleriniz ağlamadan durdu mu acaba
123PrensAnnesi123 Betul-08 bende goturdum hayir canim acitmiyor icin rahat olsun yumusak zaten o kismi oglum durmustu son artik aciktigindan cikarttik ama cok eglendi 🤗
Semaan Betul-08 ben götürdüm ilk oğlumu hiç acıtmıyor acıtsa zaten izin verirlermi kız ona 🤭 çok rahat edşyo bebekler suyun içinde uyuyamlar bilr var rahatlıktan
Busra2089 Betul-08 Bende çok istiyordum götürmek ama burada birkaç kişiden o spa merkezlerinden rota virüs kaptıklarını okudum cesaret edip götüremedim. Sizde dikkatli olun lütfen çok küçükler 😢 Rota aşısını yaptırdıktan sonra götüreceğim ama aklımda kaldı 😅
Mrvcankal Ben götürdüm hayır acıtmıyor ama benim bebeğim çok sevmedi yarım saatti 10-15 dk anca durdu boşa gitti para da 🤣 2-3 kez denedik ama sevmedi
Masal001 Derinlinaaa bnde Maltepe götürmüştüm canım oysaki kapımın önünde varmış haberim yok 250 tl sancaktepe
Annebusra25 Ben de 9 ay önce götürdüm Maltepe’de 250 ₺ vermiştim şimdi fiyatlar uçmuş. Boyunluk asla acıtmaz iz bile bırakmadı biz de suya girince gevşemisti uykusu bile gelmişti 🤭
Yagmurrr2617 Betul-08 hayır acıtmıyor biz sadece havlu götürdük seantan 6 da çıktık ve sabah 9 a kadar uyudu tabi acıkınca kalktı 3 kere 😉
SunnyG Canı acısa ağlar zaten. Biz de götürdük kırk günlükken. Çok sevdi valla. 200 TL ödedik Ankara’da Bluuhbabyspa
Fatoss2107 Betul-08 benim bebepim çok ama çok sevdi çıkmak istemedi 😍 ayrıca 2 hafta gazına iyi geldi gece uyurken daha fazla uyudu ve boyun simidi hiç acıtmaz merak etmeyin