yigitali-gul Sevgili annelerim,beslenme sonrası bebeğimin ağızdan gazını çıkartamıyorum Ya da çıkartmıyor? Yaklaşık 2 aydık bu böyle.çok nadir çıktığı zamanlar oluyor.bı durumu yaşayan var mı ? Var mı bir öneriniz ?
Leomomy yigitali-gul benim bebeğimde 11 günlük ben de aynı sorunı yaşadım, emzirme danışanına sorduğumda her zaman gaz çıkarıcak diye bir şey yok , hava yutmuyordur demişti.
yigitali-gul Leomomy yok ama ya gurp gurp hava yutuyor benimki.üstten çıkaramadığı için alttan baya sancılı çıkıyor 🥴