1,5 yaşında oğlum dün akşam hafif huysuzlanmaya başladı baktım ateşi var ölçtüm 37.8 soydum hemen keyfi yerindeydi gece uyandı ağlayarak bi baktım yanıyo 38.9 hemen ılık suya soktum fitil verdim ateş düşürücü verdim emmesinde bi problem yok gündüz yine banyoya soktum ıslak bezler falan kustu sabah kahvaltıda yediğini çok az yedi zaten. Ama çok huysuz sürekli uyumak istiyo ama uyuyamıuo kucağımdan indirdiğim an ağlamaya başlıyor iç ateşi var, ölçtüğümde 37.2 çıkıyo hiç ama hiç durmuyo. Doktora götürücem onun dışında önerebilceğiniz bir şey var mı