Duygu388 Ben buna başladığımda 2 aylıkdık 50 ml veriyordum heralde şırıngası varya onun sonuna kadar çekiyordum ayy oğlumu o rahatlattı bn aç veriyordum sonra karnını doyuruyordum şuan 4 aylığız yine alıp kullancam
Mommyy1 Duygu388 bizde sap simplex kullaniyorduk pek bi faydasini goremedim. Bide bunu deniyim dedim ins iyi gelir ya 🙏
Duygu388 Ben buna başladığımda 2 aylıkdık 50 ml veriyordum heralde şırıngası varya onun sonuna kadar çekiyordum ayy oğlumu o rahatlattı bn aç veriyordum sonra karnını doyuruyordum şuan 4 aylığız yine alıp kullancam