Bebiss12 4 ay 7 günlük(3600 dogdu) 65 cm 6 kilo oğlum(en son 7 gün once tartıldı) mısafırliğe gittik ayy gelişmemiş dediler şaka mı ya moralım alt ust oldu zayıf mı bebegım
TahinliKek Bebiss12 ay sinir oluyorum bu yorumlara. Doktor eğer iyi dediyse iyidir. Takmayın lütfen kimseyi. Benim de bebeğim 3 ay 28 günlük. Kilosu 6.065. Kız. Erkek ile kız arasında mutlaka fark oluyor ama bence oğlunuzu n kilosu iyi.
Slnyk Bebiss12 benim bebeğim 6 aylık ölcüldü en son 65 cm 7 kiloydu 2200 doğmuştu tabi sizinki gayet normal takılmayın böyle şeylere bebeğiniz sağlıklı olsun yeter doktorunuzu dinleyin sadece zayıf olması sağlıksız olduğunu göstermez
TahinliKek Bebiss12 o zaman hiç takmayın bile. Nedense bebekler hakkında anne hariç herkesin bir yorumu var. Tombiş gözükür ayyy bu çocuk kilolu obez mi olacak, sıska gözükür aman senin sütün yetmiyor/ mama yeterli vermiyor musun muhabbetleri. Nefretlik.
Bebiss12 TahinliKek ay evet bı de demesınler mı 4 aylık cocuk daha nıye ayaklarının ustune basmıyo bu kalça cıkıgı mı var dedım yürüsün istiyonuz heralde
Eliz13 Bebiss12 sütünüz yeterliyse doktor da iyi dediyse hiic takılmayın benimde psikolojimi bozdular 4.ay kontrolnde 400 gram aldı sadece doktorun sorun yok gelişimi iyi demişti ama cahil dış etkenler tombul olunca sağlıklı olarak bakıyorlar
EmineUluer Bebiss12 3600 dogdu , doğumdan sonra 3300 e düştü şuan 3 ay 12 günlük 5.600 fln en son bir hafta önce tartıldı kızım var benimde 🌸
EmineUluer Bebiss12 ya elimizden geleni yaptığımıza inanıyorum beslenme konusunda biraz da herkesin yapısı olur hepsi tombik olmaz ki
lawyermama Benim kızım 4 ay 5 günlük 8230 kilo sadece emiyor, 3800 doğdu. Ama eşim de ben de kiloluyuz yani tamamen genetik. Bana da çok emzirme 5-6 saatte bir ver diyor çevremdekiler. Dinlemiyorum tabii. Doktor ne diyorsa o