heymom__ Alygkc teşekkür ederim. Aslında hiç cevap verilmeyecek tipler de insan dayanamıyor umrumda olduğundan değil.. doktoruyla iletişim halindeyim umarım aksilik yaşamayız keyfi yerinde şimdilik bir belirti yok
ilknur0403 heymom__ normal dışı herhangi bir farklılık gozlemlerseniz götürün doktora. Geçmiş olsun tekrardan
heymom__ ilknur0403 teşekkür ederimm çok şükür 2 saat geçti bir farklılık yok şimdi öğlen uykusu yarım kaldığı için huzursuz uyutacağım.
Yaduuu heymom__ kusma, gözlerde kayma , nörolojik bulgu, uykuya meyillilik varsa mutlaka götürün. Mutlaka yakın takipte olun. İki saat uyutmayin. Çok geçmiş olsun.
heymom__ Yaduuu teşekkür ederim, 2 saat geçti bir değişiklik gözlemlemedim doktorumuz 24 saat gözlemle dedi kusma, kayma vs bisey yasamadım umarım olmaz
ilknur0403 Oykununannesi01 yok öneriliyor bende düşürdüm geri geri gelmeyi ogrenmis yastiklarla beraber ben wcdeyken yere düşmüş apar topar götürdüm yedir uyut dedi evden gelene kadar ters birsey gördün mü dedi eğer ki ters birsey gozlemlenmemis ise normal hayatina devam edebiliyorlarmış.
Moms9 heymom__ kendinizi kötü hissetmeyin. Bende düşürdüm yanında uyurken birde, düştükten sonra tekrar uyutmadım baya bi süre oyaladım kusma göz kayması var mı takip ettim. Çok şükür hiç bir şey olmadı. Rabbim koruyor🙏🏻 Tabi biz yine de önlemlerimizi daha sağlam almalıyız 🌸
heymom__ Moms9 kesinlikle bebekler su gibi tutulamıyor bir kez daha anladım. Bir aksilik yok şimdilik umarım olmaz 🫠
ilknur0403 heymom__ uyut annesi tedbir amaçlı bu uykusunda yanında ol istersen nefes alış verişini takip et hareketlerini gozlemle içinde kalmasn hem Allah beterinden korusun cumlemizn evlatlarını çok amin😊
Yaduuu heymom__ 🙏 yakın takip önemli bu süreçte. Tavsiyem yere yorgan serip yerde yatırmanız yada beşiğinde. Gelmiş geçmiş olsun tekrardan 🙏
NurY heymom__ bir metre asıri yüksek yaa bide ses geldi demişsiniz Kesinlikle götürün tomografi çeksinler, yani o an fark etmezsiniz ama sonradan ortaya çıkabilir Allah korusun , bide sallamayın salıncakta zaten kafasına darbe almış
heymom__ NurY doktoruyla iletişimdeyim, dediği belirtilerden biriyle karşılaşırsam götüreceğim aksi halde problem olmaz dedi
NurY heymom__ doktor nasıl getirin demez hayret bişey , 1 metre korkulacak bir yükseklik yani illa çocukta ters bir hareketi beklemenizi söylemesi daha da korkunç , siz yine de çok dikkat edin geçmiş olsun kuzucuga
ayseeeasln21 heymom__ 1 metre çok yüksek keşke bişey yedirmeyip hemen hastaneye goturseydiniz bence daha geç olmadan götürün
heymom__ ayseeeasln21 doktoru ile görüştüm, söylediği belirtilerle karşılaşırsam götüreceğim aksi halde gerek görmedi