Minasum 11 gün oluyor sezeryan doğum yapalı. Kanamam 5. Gün bitti hep gelir diye bekledim ama leke bile yok sanki normal adet olmuşum gibi 5. Günde tamamen kesildim. Çok kısa sürdü gibi geliyor sizlerin kaç günde kesildi acaba kanaması