melisaninannesi Anneler ilk yutkunamadim. O bir günde geçti önemsemedim. İki gündür burnum akmaya başladı. Tatile gitmistik. Çok çok hafif öksürük var simdi. Ateş yok. Sizdeki belirtilerle aynı mi?
As93 melisaninannesi ilk covid geçirdiğimde çok halsizdim 1 hafta sürdü. İkincide halsizlik sonra boğaz ağrısı öksürük burun akıntısı oldu. 2. Daha hafif geçti . Geçmiş olsun
gibicibicis melisaninannesi iki kez geçirdim ateş ve yoğun sırt ağrısı oldu 4 günde de hiçbir şeyim kalmadı sizinki normal bi üşütme de olabilir çok merak ediyorsanız test verin her ihtimale karşı etrafinizdakilere yaklaşmayın kendinize karantina koyun
Denizanasi92 melisaninannesi geçmiş olsun korkmayın eskisi kadar kuvveti kalmadı bişey olmaz insallah
MinionlarinSevgilisi melisaninannesi 1 ay önce yakalandım birebir aynı şeyleri yasadim Ek olarak hafif bel ağrısı oldu bir gün. Bı de baş dönmesi oldu. 5. Günden sonra tat ve koku gitti. 7 gün sonunda tat koku hariç bütün şikayetler geçti.