Benim de bebeğim 23 günlük o zamanlarda ben de gaz sancısı sanıp gaz damlası falan kullanmaya başlamıştım meğersem çocuk doymuyormuş zayıflayıp 15 gün aynı kilosunda kalınca anladım, genelde 15nci gününe kadar pek fazla gaz sorunu olmuyor onu da göz önünde bulundurmanı tavsiye ederim bebiş aç olabilir 🤦🏻♀️