Merhabalar şimdiye çok farkında olmadım ama Oğlum sadece canı istiyince bakıyor ismine dediklerimiz anlıyor yapıyor oyun kurabiliyor ama 14 aylık neredeyse ama konuşma yok arada anne baba mama ver ayy ah falan diyor emzik kullanıyordu ben ona bağlıyordum ama kafamda. Çok sorular var bilirsiniz anneler kendini kurmaya başladım komşular olsun başkaları olsun ismini söyleseler keyfi gelirse bakıyor yoksa ilgi odağı başka biseydeyse bakmiyor 🙁