Selam kızlar geçen gün bebeğim ateşlenmişti kanında enfeksiyon vardı, ev 30 derece olduğu için heryeri açtık o günü evi temizliyordum terledim felaket rüzgar sırtıma vurdu ondan öncede buzlukta su vardı onu içmiştim (resmen intihar etmeye çalışmışım gibi 😂) veee dünden beri boğazım aciyo tahriş olmuş gibi öksürük balgam var gece biraz ateşim çıktı sırtım ağrıyor nefes aldıkça içim acıyor her yerim ağrıyor hastaneye gittik antibiyotik verdi önlem amaçlı testte yaptırdım . Böyle üşütüp hasta olan var mı ya? 😔