Kızım 5 yaşında bütün arkadaşları sitenin bahçesinde oynuyor. Kızımıda çağırıyorlar çıkıyor ama aklım onda kalıyor. Benim pencereler sitenin dış kısmına bakıyor göremiyorum kızımı. Sesleniyorum bazen duymuyor. Eski bi telefon mu versem acaba eline diyorum başka birşey aklıma gelmiyor sürekli in çıkda yapamiyorum napsam acaba