ikos58
[bilinmeyen] evet ben kullanıyor colour catcher cok memnunum ozellıkle bebegın kıyafetlerı az oldugu ıcın sıyah beyaz hepsını karısık atıyorum hıc sorun olmuyor
Gubusu
[bilinmeyen] bende kullanıyorum cok memunum hep karısık atıyorum sadece beyaz havlısunn bıraz rengı sıyah badılerınden attı o kadar dıger beyaz badılerı beyaz bence havlı oldugu ıcın cektı rengı
ikos58
[bilinmeyen] evet canım zaten uygun 10₺ civarı bir şey al dene hoşuna giderse devam edersin
Gubusu
[bilinmeyen] yenı kıyafelerını bıle karısık attım mendıl sıyah cıkıyor solan rengı cekıyor bebek oldugu ıcın beyaz renklı ayırt edemıyırum makına dolmuyor kıyafet bıtıyor hepsını toplayıp karısık atıyorum
gmzmrv
Ben hep kullnıyorum bebeğim doğmadan çamaşırlarını oyle yikadim yarısını atiyorum cok az ckiyo bazen renkleride karışık oluyo mecbur kullnıyorum
mosimosi
Boya veren bebek kıyafetiniz varsa direkt çöpe atmanızı tavsiye ederim. Yetişkin kıyafetlerinde ben de mendil kullanıyorum ama bebek kıyafeti boya veriyorsa bebeğe uygun olmadığını gösterir.
DerenGrkemYetiker
[bilinmeyen] bence son yılların en güzel icadı colour catcher. Hiçbir şekilde renk ayrımı yapmadan yıkıyorum çamaşırlarımızı 6 aydır. Kesinlikle tavsiye ederim.
Gubusu
[bilinmeyen] evwet o
ozdenarda
[bilinmeyen] ben doğum öncesinden beri kullanıyorm çok memnunum hiç bir rengi birbirine karstrmiyor zaten mendil bütün rengi alıyor
ozdenarda
[bilinmeyen] geç kalmış sayılmazsın canm naslsa sürekli yeni kıyafetler alıyoruz bundan snra kullanırsın🤗
ozdenarda
[bilinmeyen] aynen 😁😁
teachersrn
[bilinmeyen] rossmanndan domol tavsiye ederim çok iyi renklileri her yıkadığımda atıyorum alışkanlık oldu
teachersrn
[bilinmeyen] yok beyaz hiç atmadım ama diğer renklerde çok işe yarıyor 😊
GzdeDnerta
[bilinmeyen] ben domol unkini kullanıyorum memnunum faydası var