Merhabalar, ben çevirmenim, bebeğim doğduğundan beri onunla Fransızca konuşuyorum. Şu anda 14 aylık. Alkışla, öpücük vs. basit kelimelere tepki veriyor şu an için, meyvesini toplarım umarım yakında. Bence yabancı dilinize güveniyorsanız kesinlikle konuşun. Fakat önemli bir nokta var; çeviri yapmayın lütfen. Yani Türkçe konuşurken ardından aynı cümleyi yabancı dilde tekrar etmeyin. Türkçeyi nasıl konuşuyorsanız o şekilde öğretin bence günlük hayatta kullanılan kelime ve cümlelerle. Sevgiler