Bebegim iki ay sonra 2 yasina gircek konusuyor kendini anlatcak kadar. Tuvalet egitimine karar verdik yaklasik bi haftadir. Bir kere yere cisini yapti birdahakine lazimliga oturalim dedim sonrasinda bi daha yapmadi. Ne zman besi cikarsa 4 5 saat surecinde cisini yapmiyor. Tutuyor mu cisimi gelmiyor anlamadim. Su yemek falan da yiyor nasil bu kadar uzun kaliyor anlamadim. Tavsiyelere ihtiycim var