Eda0798 Kızlar merhaba kızım 16 aylık 13. Aydan beri normal yürüyor yani tam basıyordu bu sabah kızım parmak uçlarında yürüyor ayaklarının altına baktım acaba bişey mi battı diye herhangi birşey yok neden olabilir bilginiz var mı ?