25 aylıkken başladık bence en önemli şey çocuğun oturağa veya adaptöre gitme motivasyonunu sağlamak. Babası sağ olsun, oturağa yaptıktan sonra dans edip şarkı söyleme modası çıkarmıştı. Koşa koşa gitti yaptı sonra herkesi çağırdı tek tek dans etti. Eğlendi yani çocuk onla. 1 aya yakın böyle devam etti. Her 2 saatte bir de gitti yaptı. Tabi biz de hatırlattık. Ha arada kaçırmalar olmadı mı? Tabi ki oldu. Özellikle ilk 2-3 gün. Şimdi 27 aylık olacak bu sefer daha uzun tutmaya başladı. Son ana kadar tutuyor çünkü oyun daha tatlı geliyor. Bırakıp gidemiyor. Hatta biraz zorla gidiyor bu ara. Ama bir şekilde yapıyor. Ben öğle ve akşam uykusunda bez takıyorum. Kafa karışıklığı yaratmadı çocukta bence. Asıl demem o ki; tuvalet olayını da eğlenceli hale getirmek lazım, çünkü çocuklar oyun ve eğlence seviyor. Herkes en iyi kendi çocuğunu tanıyor, sticker yapıştıran, kitap okuyan, oyuncağıyla giden var. Ona uygun bir şeyler bulmak lazım.