Mrvmryy benimki de aynı şekilde. 40 günlüğüz. Memede uyuyor memeden ayrılıca uyanıyor kısır bir döngü içindeydik. Gazı olunca ağrısı olunca vs de hep meme ister sütün sakinleştirdiği agrı kesici özelliği olduğu için diyorlar. Ben bugün 2 çay kaşıgı kimyon çayı verdim biraz daha iyi sanki masaallah. Sizde deneyebilirsiniz. Aç mı sorusu bende de hep var. Çişli bez kaka sayısı normal olmasına rağmen. Uyumadığı için kilo da almıyor. O yüzden kilo alımı yavas ama bana mamaya başlama anne sütüyle devaö et dedi hemşire