Eliztosssss Sezeryan dıkişimin basında cok az kanama oldu gunluk pansuman yapılıyor serum ama duzelmıyor kanamam devam arrık yoruldum duzelmek ıstıyorum benım gıbı bu durumu yasayan var mı ?
Eliztosssss benim_adim_ebruli gıdıyorum sureklı pansuman ve serum alıyorım cok fazla ayakta kaldıgım ıcın dıkıslerımı zorlamısım o yuzden kanaama oluştu
benim_adim_ebruli Eliztosssss anladım dinlenin bol bol siz ayakta kaldıkça düzelmezsiniz Allah şifa versin inşallah