Aae_08 13 aylık baktırmıştık baya eksikti iğne verdi doktorumuz onun dışında da kırmızı et hafta da en az 2 kere tüketecek demişti et sevmiyor ben de suyundan çorba vs yapıyorum iştahsızlık yapmaz bizim doktorumuz halsiz yorgun bitkin falan olur becerileri geç olur yürüme vs demişti ama aksine hem yürüyor hemde canavar mübarek 😂