MotherOfTheSun Canım anneler kızım zaten normalde mız mız şimdi bide ilk dişi geldi daha mız mız olmaya başladı varmı Öneriniz ne rahatlatır ne iyi gelir
elfhuma19 MotherOfTheSun Hiçbişey rahatlatmadı sadece soğuk diş kaşıyıcı ve emdiğinde susuyor yoksa huysuz 🤦♀️
Oaoa MotherOfTheSun https://www.instagram.com/p/B0gdxRIBgJT/?igshid=1pdh3j2xv0ook Canım bunu uygulayabilirsin.Ben faydasını gördüm aynı tarifi doktorumuz da demişti k yüzden güvenle uyguladım
glzgn MotherOfTheSun biz normalde hiç ağlamayız bir haftadır çıldırdı sürekli bir ağlama modunda bana yapışıyor filan. Caljel biraz rahatlatıyor ama sabırla dişini bekliyoruz