Ogzshn 3 gün kuralı ile ilerliyorız 15 gündür. Zaten yeni başladığımız için tüm tadımlar bitene kadar tek öğün veriyorum buda zaten 7,5 aylık olana kadar devam eder sonra öğünlere geçeriz. Kabağı benim kızımda sevmedi ama kusmadıda vermeye devam et. Burda amaç sevdirmek değil zaten alerji olup olmaması için 3 gün kuralı uyguluyoruz. Şuana kadar kabak-yoğurt-patates-havuç-kayısı ve şeftali denedim avakado,elma,armut,üzüm,erik şeklinde devam edicem