Başıma gelmez demeyin sakın gerçekten Allahım kimseye vermesin 🥺 gece 3 dakikalık uyku kızımın bacağının kırılmasına sebep oldu 😔 7 aylık bebeğim 02.55 te emzirmek için yanıma aldım beşiğinden eşim de oda sıcak diye çocuk odasında yatmaya gitmişti normalde asla uyumam işte Bi anlık bir dalgınlıkla uyuyakalmışım. sonra 03.00 da çığlıklarına ve düşme sesine uyandım. Eşim olmadığı için yuvarlanmış komodine çarpmış sanırım bacağını 😔 lütfen bu konuda biraz daha dikkatli olmaya çalışın inanın daha yeni geldim hastaneden ve çok şükür ki canı sağ ve çok şükür ki sadece bacağında kırık var. Küçücük yavrum alçıyla öylece yatıyor şimdi 🥺
Herkese ders olsun diye anlattım bu olayı.. Emzirmek için yatağınıza almayın ya da asla uykusuz kalmamaya çalışın bilmiyorum kendimi çok suçlu hissediyorum kızıma nasıl böyle bir şey yaşattım diyorum 😔😢