Zezemeze Arkadaşlar sosyal yardıma başvurmuştum eve gelip bakacaklarmış bugün. Neye bakıyorlar tam olarak yatak odasına çocuk odasına falan giriyorlar mı? Hiç sevmediğim şeylerdir yabancı insanlar sonuçta. Yoksa gelip soru sorup gidiyorlar mı?
Asyaveannesi04 Zezemeze hem soru sorup hemde evi gözlemliyorlar eşyalara da bakıyorlar buna göre destek veriyorlar
Balkupum2505 Zezemeze bi yakinima gelmislerdi esyalara markalarina yeni olup olmadigina vs bakiyolar ona göre degerlendirip yardimda bulunuyolar. Herseyiniz tam ise cikmiyo yardim. Arkadasima cikmamisti tvsi ünitesi koktuklari beyaz esyalari yeniydi ve şıktı
Zezemeze Asyaveannesi04 yani evin neyine bakıyorlar tam olarak? Mesela salonda süs eşyam da var benim bunlara bakıp ha bunların ihtiyacı yokmuş mu diyorlar nedir tam olarak
Zezemeze Asyaveannesi04 veya bebek arabamız mama sandalyesi var çocukların vs yani öyle aşırı düşkün bir durumumuz yok ama eşim asgari ücretli ve tek çalışıyor.
Asyaveannesi04 Zezemeze süs eşyasından ziyade evdeki eşyaların çokluğu, marka mı değil mi mesela maddi durumunuz yoktur ama son model tv vardır evde gibi
Asyaveannesi04 Zezemeze aşırı bir düşkün durumunuz olmasa zaten tcden eşinizin tek çalıştığı ev sizin mi değil mi başka üzerine birşey kayıtlı mı görünüyor tam ihtiyacınız olup olmadığına emin olmak İçin eve gelip bakmak istiyorlar
Zezemeze zeynepolurmu evi arabası olanlara bile çıkıyormuş diye duydum eşim tek asgari ücretle çalışıyor bu yeterli değil mi yani illa sefalet içinde mi olmamız gerekiyor ki tek asgari ücret zaten çok da sefalet dışı değil diye düşünüyorum.
miraninannesiii zeynep321 bana da çıktı yardım. Eve geldiler ama odaları falan gezmediler. Salona girdiler oturdular sorular sorup gittiler. Ki ben de 2 senelik evliyim eşyalarım yeni ve gayet şık. Eşim de ben de çalışmıyorduk 2 ay önceydi sanırım. Eşim şimdi çalışıyor. Arayıp işe girdiğinin bilgisini vermek zorundaydım. Şimdi tekrar geleceklermiş.
Duyulurum zeynep321 bana geldiler ama gelmeden önce haber vermediler. Yatak odası dışındaki odaların ve mutfağın fotoğrafini çekmek istediler. Soru sormadılar.
Elifduru11 miraninannesiii bana da çıkmıl başvurunuz kabul edildi diyor ama bir ödeme görünmüyor hiçbir yerde lütfen bilginiz varsa bilgi verebilirmirsiniz
Ekin-melek22 miraninannesiii size çıkması normal. Evde çalışan yok. Para girişi yok eve. Eşyalarla ilginiz yokmuş sizin.
miraninannesiii Asel4175 eviniz kira mı, geliriniz ne kadar. Çocuğunuzun bir hastalığı var mı. Mesleğiniz nedir. Şuana kadar geçiminizi nasıl sağlıyordunuz gibi gibi sorular soruyorlar
miraninannesiii Elifduru11 ayın 15inde yatıyor ödemeler hatta bazen gecikiyor 17si falan olabiliyor. Bekleyin. Yatacaktır.