giresun Merhabalar tadimlari bitirdik şimdi yavaştan karıştırma şeklinde veriyorum ancak 1 çorba kaşığı yiyor yada yemiyor..şuan 1 öğün şeklinde veriyorum .. doktor bana 6. Ay tadım ayı dedi ama herkes ⅔ öğün şeklinde gidiyor şizin ogunleriniz nasıl AcabA?
Wanderlust giresun 3 ogun verirseniz her ogun1 corba ksigi kadar olmasi yeterli 10.aya kadar gunde maksimum yarim cay bardagi ek gida alicak adi ustunde ek olucak doyurmicak kase kase yemicek endise etmeyin
giresun Wanderlust her öğün için mi çay bardağı? Ben şuan tek öğün veriyorum oda zaten maksimum 1 çorba kaşığı falan yiyor
Wanderlust giresun hayir gunluk toplam 1 cay bardagi dedi doktorum siz yine de doktorunuza danisin her bebegin gelsiimi farklidir anne sutu aliyorsa bu sekilde mama ise de yine ayni istahliysa biraz daha fazla olabilir ama 1 cay bardagini asla gecmicek
giresun Wanderlust valla doktor hicbirsey demedi 6. Ay tadım ayıdır azar azar tatsin dedi ..hem mama hem meme gidiyoruz..7. ve 8. Aylar artıyor dimi oran
Wanderlust giresun artiyor da dedigim gbi maksimum gunde toplam yarim cay bardagi kdar yedirdim ben doktorumun onerisiyle