Sibelkalkan10- Herkese merhaba kızlar bebeğim yaklaşık bir aydır doğru düzgün hiçbirşey yemiyor kullandığınız işe yarayan iştah açıcı şurup varsa söyler misiniz lütfen 🙏🏻
Kahvegerek Sibelkalkan10- anladığım kadarıyla önceden yiyor ama bir aydır yemiyor. Doktora götürün birden iştah gitmesinin altında bir neden olabilir. Ağzının içine bakın belki aft vardır ya da dil yarası gibi bişi bazen ısırırız ya
Annebusra25 Sibelkalkan10- ben bebeğime keçiboynuzu pekmezi yedirmistim her sabah aç karna bir tatlı kaşığı kadar. Biraz etkisini gördüm ben. Sizde doktorunuza danisip kullanın belki yararı olur başka bir sağlık problemi yoksa eğer