Vilay benim bebeğimde 11 günlük, biz de aynıyız , kucağa alışma gibi düşünmeyin , bebekler sadece aç oldukları için değil , kendilerini sakinleştirmek için de memeye doğal olarak anneye ihtiyaç duyuyorlar, size söylenenlere kulaklarınızı tıkayıp anın tadını çıkarın derim, aranızdaki güvenli bağlanma böyle böyle oluşacak 🫶