Merhaba kızım 2 aylık çok gazlı giderek arttı sanki nbl prebiyotikli d vitaminli damla ve sabsimplex kullanıyorum ama değişen bsy fark etmedim ıkınmaktqn gece sürekli uyanıyor sancısı çok gaz çok çıkartıyor ama bitmiyor SMA mama ile besleniyor mulipa ile başladık kabız yapınca 1 aydır SMS ya geçtim sürekli mama değiştirmekte istemiyorum normal bir durum mu 3.ayda geçer mi emzik de avent kullanıyordum 20 günlükten sonra almadı onu da