Eslemdemr0308 benim kızım 380p doğdu sütüm çoğalmadi hiç emmedi.hep mama ile beslendi. Söylediğiniz ölçü çok fazla biraz. Ayrıca 4 saat bekleyemez o ayda bir bebek. 2.3 saat olsun hadi.kizim Çok iştahlıydi ona rağmen söylediğiniz miktarı 3.4 ayda vermeye başladım 7,5 aylık 150 CC veriyorum uyanınca sonra ek gıda aralarında bazen 90 bazen 120 oluyor. Mama değişikliğini deneyin bence. Doktor bana öyle demişti. Takip edelim çok ağlarsa doymuyordur mama değiştiririz demişti. Bı doktora danışın isterseniz