Pol34 yani bendeki 1400 kw gücü mü yetmiyo bilmiyorum ama bence sorun bıçağında. Çünkü et sıvanıp kalıyor bıçağına. Kuzu eti denedim ama. Yağsız zarsız dana etini kıyar mı bilemiyorum. Ben konserve domates yapacağım zaman bunla yapıyorum ama rendeden azıcık taneli gibi oluyo. Bi tek ona kullanıyorum kıyma aparatını😄bıçağı da Elimle dokundum bildiğin demir parçası keskinliğin k si yok bıçakta 😄 ses konusu da yani sesi var evet ama sessizi var mı bilmiyorum.