Merhaba, 27 aylık sosyal bi oğlum
Var. Kış yaklaşıyor ve oğlumu nasıl evde tutacağımı bilmiyorum kreşe vermeyi düşündüm yarım gün. Evimin hemen 2 dk mesafesinde. Bugün alıştırmak ici. Başladık ama ben cok kararsız kaldım acaba oğluma kötülük mü ediyorum, çevremden insanlar yapma daha cok küçük dediler. Tecrübeli annelerden bilgi almak istiyorum yardımcı olur musunuz ❤️❤️