2 yaş sendromu bitirdi artık bizi ya 28 aylık oğlum dediğiniz gibi sürekli bir sıkma ısırma benimki bir de saçımıza yapışıyor kafayı yiyorum o uysal dünya tatlısı çocuğum gitti agresif küçük bir ergen geldi herşeye itiraz uykuya direnme vurma kırma ağlama ve 29 haftalık hamileyim tahammülüm seviyem yerlerde ne olur bu sendromlar bitsin artık 3 yaş daha fena diyorlar