Emi91 öncelikle kelime düzeltmesi yapmak çok yanlış bundan kaçının, siz doğru telefuz edin, o yanlış söylese bile onu anladığını belirtin, babi diyorsa , evet baba geldi kızım diyin , ama babi değil baba diyeceksin diye cümle kurmayın, kelimeleri yavaş tane tane kısa net söyleyin . Uzun cümleler kurmayın onun anlayacağı şekilde , her gördüğü her eline aldığı şeyi isimlendirin. Valla ben 3 aylıktan beri herşeyi göstererek isimlendirdim , şuan 18 aylık , yaklaşık 47 kelimesi var, cümle kurar, her şekilde derdini anlatır. Ne söylediğimi çok doğru anlar, alıcı dili şuan daha kuvvetli . Hergün kitap okuyoruz . Tv hiç izlemedi bu zamana kadar. Telefonda 15 aylıktan sonra onun videolarını izlettim . Çizgi film falan izlemedi yani. Bizde öyle durum. Ben şuan memnunum iletişim kurmak harika 💕