Ahh 2 yaşında bebesi olanlar ahh 2 yaş sendromundan nasibini almış cefakar analar bu sorum size. Ne zaman bağırması son bulacak. Ya bi çocuk herşeye bağırır mı boyama yapıyoruz çığlık atıyor neden istediği sayfayı boyamadık diye. İstediği sayfayı açıyorum neden açtım diye bağırıyor. Meyve yemek için buzdolabını açıyor meyve alamadığı için bağırıyor. Parkta ondan büyük çocuklar onun dediğini yapmıyor diye bağırıyor yani herşeye gerçekten bağırıyor. Çığlık çığlığa hep. Yani gerçekten anlaşamıyoruz güzelce anlatıyorum ama olmuyor herşeye karşı geliyor. Şu an 26 aylığız. İkizler burcuyuz zaten kıyamet burcu 😂 yani konuşamadığı için tam olarak bu şekilde kendi mi anlatmaya çalışıyor yoksa bu bir huy mu bi dönem mi geçecek mi bilmiyorum. Keza önünde ki herşeyi yere atma dönemi özellikle yemekleri yarabbim bu tam bi sabır sınavı sanki ne yapacağımı şaşırdım 🙄