Sumeyyeabic deletedmom173 evet canim haklisin o konuda saglikli cok sukur yinede nr bilim oyle düşündüm kilosu az mi dye
deletedmom173 Sumeyyeabic öyle düşünceler içerisine girme lütfen çok şükür sağlığı yerindeymiş zAten kilosu normal olmasa doktor söyler değil mi? Benim bir tanıdık var öyle kendini yiyip bitiriyor çocuğum zayıf diye herkesin bebeğin bir olamaz diyorum anlamıyor
aysegul benim kizm 2. aya gircek 4 bucuk kilo olmus mudur diye dua ediyorum 2200 dogduk bole sizler gibileri okuyunca sasiriyorum cok sukur diyin kilo alimini kontrol edin saglikli olsun . daha ne olsun
Onedroplove GnsLna maşallh güzel kiloda doğmuş benimde 3.090 gr 3 gün sonra 2.800 e düştü şimdi 80 günlüğüz 5.400 Gr olduk
Baynimir Kilo konusu bana da dert oldu. Bugun 1 aylik kontrolumuz vardi. 2960 dogmusti bir hafta sonra, 2800 e dustu. Simdi 27 gunluguz 3030 olmus. Sadece 230 gram almis 😰 doktor mama takviyesi yapmamkz lazim dedi. Sutum yetmemis meger ben var saniyordum. Surkeli de emzirmeme ragmen alamadi.moral olarak coktum tabi.
Berken Sumeyyeabic olsun mamalarda anne sütüne çok yakın artık sağlıklı olsunlarda başka herşeyin çaresi var
deletedmom173 Seri tane kimyon yiyin maden suyu bulgur pilavı ceviz fındık kuru kayısı ben birde lactamil içiyorum
GnsLna Seri hiç bişey yemiyorum diyebilirim canım hamilelikte çok kilo aldım süt olsun diye bişeyler yemiyorum yani
Alpgdd Asya0307 doğumda sütüm gelmeyince mama verdik. İlk ay 600 gr aldı daha sonra doktor mamayı bırakmamı söyledi