Suradevelioglu Doğum yapalı 7 ay oldu,3. Ayda adet olmaya başladım iki hafta bir oluyordum , şimdi bir ay oldu hala olmadım. Çok korkuyorum hamile olurum diye 😱 normal mi bu düzensizlik
Alparslanimm Benim oğlum da 7 aylik . 2 aylıktan beri oluyorum.gecen ay mesela iki defa oldum bu ay daha olmadim .korkmuyor değilim elim yüreğimde bekliyorum😶