14 aylık kızım var. 6 aylıktan beri baba demeye başladı. Şu anda baba, abla, meme, bebek, karga diyor ama hala anne yok. Neden demiyor acaba? Anne nerede diyince beni gösteriyor, gelişiminde bir problem yok yani. 2 aydır yürüyor, koşuyor, alkış yapıyor. Bir şey ya da tanıdık birisi nerede deyince gösteriyor, isimlerimizi biliyor, oyuncaklarının isimlerini de biliyor. Saçlarını ve burnunu gösteriyor sadece vücudunun bölümlerinden. Bir şeyi getir deyince getirmeye başladı yavaş yavaş. Ama bir türlü anne demiyor. Üzülüyorum :( Sizinkiler ne zaman anne dediler?
Konuşmaya çok niyeti yok gibi görünüyor. Her şeyi parmağıyla gösterip istiyor, ağzını bile açmadan “hmm, hmm” diyerek istiyor.