Kızlar merhaba ben 25 gün önce normal doğum yaptım dikişlerim iyileşti fakat bir kısmı iki üç cm kadar patladı. Patlarken ip içine girmiş ve düğüm de içeride.doktor krem verdi kapanıyordu ne güzel. Dün Yaram neredeyse kapanırken baktım ki dikiş ipim içeride çektim gelmedi ve düğüm yukarıda kalmış iç tarafta. Mavi dikiş ipi. Doktora gidicem fakat sizce ne olur ne yapmalıyım bilen var mı çok korkuyorum lütfen…