Eliflina144 hayır canım bence günü bu sekılde kapatma. Çünkü hiçbirşey yemezsen yağ değil kas yakarsın. Yani aslında kilo vermemiş olursun. Bence sen devam et diyete. Çünkü haftada 1 zaten ödül günü yada vücudu şaşırtma yapılır genelde. Sen onu yapmışsın. Bende diyet yaptığımda haftada 1 serbest gün yapardım. Senin baklava masum kalır.