ruveydatas Sab simplex kullanıyorum bi kaç gündür 30 günlük bebeğim ama sanki etkisi yok gibi var mı bu damla çok iyi dediğiniz kıvranmasına çok üzülüyorum artık 🤦♀️😔 ıkınmaktan kıpkırmızı oluyo ya .
SevgiliMerdin BiZde aynıyız bugün doktor kontrolümüz vardı sab kullanıyoruz etkili değil dedim karnında çok fazla şişkinlik var dedi bide relactaz deneyelim dedi