cihandurumerve 2 aylık bebeğim var anne kart başvurusu yapamıyorum 153 ü aradım nüfusa bildirin diyor. Bebeğin kimliğini çıkardık sistemde kaydı var neden tekrar beni nüfus müdürlüğüne yönlendiriyor bilen var mı arkadaşlar
Asyaayaz1 Bilemedim öyle bişey olmadı hiçinizde biz normal internetten başvuru yapmıştık kart parasını ödedik PTT ile eve gelmişti
NisaKubraEbrar Nufusa falan basvurmadik biz eger kredi kartiniz varsa internetten basvuru yapin yoksa herhangi bi basvur merkezine gidin
cihandurumerve NisaKubraEbrar başvuru sayfasına giriyorum numara ile giriş yapıyorum telefona Gelen kodu giriyorum başvuru hakkınız bulunmamaktadır diyor.