2 buçuk yaşında kızım var 2 3 kere denedim ilk gün çok hevesleniyor bı kaç kez gidiyor oturuyor ama gün içinde sürekli cisin var mı kızım diye sorduğum için sanırım istemiyor ve hayır diyor tuvalete gidelimmi diyorum hayır diyor gitsede gönüllü olarak gitmiyor ama cisinin ve kakasının ne olduğunun farkında gibi. Kaka yapınca anne kakaaa diyor yapınca falan söylüyor bezine.
Ve çok yorucu bir süreç.. tekrar tekrar başa saracagimizdan korkuyorum açıkçası. Ve altına sürekli çiş kaka yapar korkusu oluyor icimde. hadi çiş yine neyse kaka yapar eve diye ödüm kopuyor bu korkuyu nasıl yenebilirim ? Ve nasil baslayabilirz tuvalet eğitimine ?