Derya2552 ahhhhh bu insanlarrr
Şişman olan zayıf bebekten daha sağlıklı?
Onların bebeği emekliyor,dönüyor seninki yapamıyor mu vah vah!
O bebekten coktan yürüdü sizinki daha yürümüyor mu?
Bizim bebeğimiz konuşuyor valla daha 3 aylık ama?
Ayy sizin kız cok yabancı seçiyor neden öyle?
Bizim oğlan sabahları cok uyuyor!
uzaar gider.. Herkese göre kendi yavrusu en güzeldir en iyidir en akıllıdır. Her bebeğin gelişimsel özellikleri farklıdır. Bu onu akıllı ve ya aptal yapmaz. Bu onun sağlıklı veya hasta olduğunu göstermez onun için hiç kendini üzüp yetersiz hissetme benim bebişimde ayda 1 kilo alırken bu ay 500 gr almış bizde 4aylığız