Linaduygu 1 aylıkken 60 cc içmesi gerekiyor diye biliyorum. Benim bebeğimde mama ile besleniyor 1 buçuk 2 aya yakınken 90cc ye yükselttim şuan 3 aylık olacak 120 cc içiyor. Baya toplu bir bebek,bazen 3 saati dolmadan acıkıyor ama ben 2 buçuk saatten önce kesinlikle vermiyorum çok fazla boş kilo yapabilir çünkü . Şuan bebeğiniz 1 aylık çok küçük sadece açlıktan ağlamıyor olabilir karnı ağrıyor olabilir gazı olabilir ilgi istiyor olabilir. Benim naçizane fikrim ,saati dolmadan mama vermeyin ,mama emzirmek gibi değil saatli verilir. Bebeğiniz her mama verdiğinde susar aç olduğu için değil,karnı ağrısa bile emme refleksi ile rahatlıyorlar. Emzik vermeyi deneyin,bana doktorum böyle söylemişti . Kucakta sakinleştirin,oyalayın. Açlıktan değildir. Siz verdikçe midesi fazla büyür ve bu sefer hiç doymaz