Kızlar normalde bebeğim sallanarak uyurdu beşikte ayakta ya da kucakta , çok şükür ki 2 hafta önce kendi sallanmak istemedi bende emziriyorum yanıma uyandırıp pış pış yaparak uyutuyorum uyuyor. Tamamen desteksiz uyutmayı nasıl başarırım? Sallamadığım halde geceleri çok sık kalkıp destek arıyor